جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رمانتیک و محسوس sms romantic mahsoos

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند

از من که چیزی می خواهند جان تو را قسم می خورند




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



این جاده یه من می خواهد

و یه تو و یه جفت دست گره خورده به هم

 آن هم از نوع کور !



اس ام
اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



روزی چند بار دوستت دارم

یکبار وقتی که هوا برم می دارد قدم می زنیم

وقتی که خوابم می آید تو می آیی

یکبار وقتی که باران ناز می کند دل ناودان می شکند و می بارد

وقتی که شب شروع می شود تمام می شود

یک بار دیگر هم دوستت دارم

باقی روز را هنوز را




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



میان هر نفسی که می کشم همهمه ای است از همه پنهان

اما از تو چه پنهان ؟

میان هر نفسی که می کشم تـــو هستی که می کشم تو را

 که می کشی مرا …




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



دوستت داشتم

دوستت دارم

و دوستت خواهم داشت

از آن دوستت دارم ها

که کسی نمی داند

که کسی نمی تواند

که کسی بلد نیست !




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



مواظب خودت باش

یک تار موی تو شاهرگ من است !



اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



دستاتو که می گیرم

یه حس خوبی بهم دست میده




اس ام
اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال

یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد

و یا مثل برگشتن آدمی که سال های سال منتظر آمدنش بودی

 آی می چسبد !



اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



ضرورت بودنت همیشگیست

فرقی نمی کند

 چه در کنار من چه در خاطر من




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos



جز خیال تو

کسی با من زندگی نمی کنه




اس ام اس رمانتیک و محسوس
sms romantic mahsoos
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد