جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس باحال به سلامتی توپ sms be salamati toop

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



به سلامتی کسی که

همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

 چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



به سلامتی اونی که دیروز جونشو داد

 تا من امروز به فردام فکر کنم



اس ام
اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



امتحان آیین نامه داشتم

سرهنگ پرسید : “دور زدن” کجا ممنوعه ؟ گفتم تو عالم رفاقت …

لبخند زد و گفت پیاده شو قبولی !

سلامتی هر چی بامرامه …



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



به سلامتیِ سکوت که

 بعضیا رو همین سکوت آروم می کنه

و بعضیارو هم آتیش می زنه !



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



سلامتیه اونایی که

 عشق براشون دلگرمیه نه سرگرمی



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



ﻟﺬﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯿﺎ ﻫﺴﺖ

ﺗﻮ ﮐﺘﮏ ﺯﺩﻥ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯾﺎ ﻧﯿﺴﺖ !

ﺑﻪ سلامتی ﻫﻤﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ

ﻭﯾﺒﺮﺷﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎﻣﻮﻧﻮ می لرزونه



اس ام
اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



به سلامتی کسی که

 به نبودش عادت کردم ولی دلم بودنشو می خواد !



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



به سلامتی ﭘﺮﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﻣﺮﺩﻧﺪ

ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﮔﻨﺪﻡ ﺯﺍﺭ ﻧﺎﻣﺮﺩﺍﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﻧﺪ !



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop



وقتی تک باشی حتی از پادشاهم سر تری

به سلامتی همه اونایی که واسمون همیشه تکن !



اس ام اس باحال به سلامتی توپ
sms be salamati toop
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد