جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آغاز مدارس sms aqaz madares

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



زمانی که داداشم میرفت مدرسه

شبها با جوراب و شلوار لی میخوابید

که صبح ۵ دقیقه دیرتر بیدار بشه …



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



همیشه تو مدرسه عادت داشتم همکلاسی هامو بشمرم

 تا ببینم کدوم پاراگراف برای خوندن به من می فته




اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



خودکارهای چهاررنگی هم بود که باس دکمه‌ش رو فشار میدادی

 تا نوک دلخواهت بیاد بیرون ، اونوخت قرمزش صورتی بود و آبیش بنفش !

تفریح من این بود که تهش رو میکردم تو دهنم با دندون دکمه هاشو فشار می‌دادم

 بعد حواسم نبود دکمه ش فنریه و لبم میرفت لای دکمه ش !!!



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



یادمه یکی از پر استرس ترین لحظات دوران ابتدایی وقتی بود

 که دیکته تموم میشد و مبصر دفترا رو جم میکرد میذاشت رو میز معلم

هی حواسمون به دفترمون بود ببینیم کی نوبت صحیح کردن دیکته ما میشه

 نوبتمون که میشد همش چشممون به خودکار معلم بود ببینیم غلط داریم یا نه …

 قلبمونم تند تند میزد !!!



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



شما یادتون نمیاد اوج احتراممون به یه درس این بود

که دفتر صد برگ واسش انتخاب می کردیم !



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



شما یادتون نمیاد اون روزهایی که هوا برفی و بارونی بود

 ناظم مدرسه میگف امروز صف نیست مستقیم برید

سر کلاس ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس !



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



یادمه همیشه واسه اینکه زود برم تو کوچه بازی کنم

 مشقامو چند خط در میون رد می کردم تا زودتر تموم شه …



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



یادش بخیر حس بعد از آخرین امتحان سال

و شروع تابستون و یادش بخیر عصر ۳۱ شهریور

 و همه خاطره هایی که جلوی چشامون بود



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares



یادش بخیر یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که :

تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام !

بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو …

من که حلالشون نمی کنم !



اس ام اس آغاز مدارس
sms aqaz madares
نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

عععاااااااااااااااااالللللللللللللللییییییییییییییییییییییههههههههههههههههه
من ک یاد دبستان افتادم
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد