جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اول مهر خنده دار sms aval mehr khande

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



لیدیز اند جنتلمن کمربندهاتونو محکم ببندید

داریم به شهر آرزوهــا نزدیک می شیم

اِاِاِعــه ، فک کنم رسیدیم

پیاده شید بابا پیاده شید رسیدیم به مدرســه !



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



در مدرسه زندگی در کلاس دنیا

 سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



سال جدید تحصیلی را به شما دوست عزیزم تبریک می گم

امیدوارم شما هم مثل من به درجات بالای علمی دست پیدا کنید !



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



عشق => سرکاری

محبت => تظاهر

مهربونی => مسخرست

وفا => مرده

احد و پیمون => دلخوشی

عاطفه=> تموم شده

مهر => مدرسه‌ها باز می شه



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



اول مهر و شروع شدن حکم فرمایی شما را در مدرسه تبریک میگوییم

از طرف جمعی از بچه ها واسه شما مدیر عزیزمـــون !



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



اگه گفتی شباهت معلم با دماسنج چیه؟

هر دوشون وقتی صفر رو نشون میدن ، آدم می لرزه!

به اول مهـــر خوش اومدی



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



دلم واسه اول دبستانم تنگ شده

که وقتی تنها یه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی

یه نفر میاد و بهت میگه با من دوست می شی؟

حالا ما که دوستیم فردا سر صف می بینمت !



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



برای با هم بودن بهانه زیاد است

بیا ما هم با هم باشیم

البته فردا سر کلاس !



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



دقت کردین جدیدن داره یه بوهایی میاد ؟

پاک رفته تو اعصابم ،موندم چیه این

بوی ماه مهر ، ماه مدرسه

بوی شادی های راه مدرسه

اِاِاِ ایـــن بود ؟!!



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande



حلول ماه مهر

ماه اتمام خواب های رویایی

شب بیداری های طولانی

بخور بخواب و بیکاری

گشت و گزار و عیاشی

بر شما خجستگان عزیزتر از جان تبریک و تسلیت باد



اس ام اس اول مهر خنده دار
sms aval mehr khande
نظرات 1 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد