جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام sms tavalode imam reza

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



ز رحمت به موسى بن جعفر خدا

 گران هدیه اى را عطا مى کند

به نجمه عطا کرده حق آیتى

 که حق را ز باطل جدا مى کند

قدم زد على بن موسى به عالم

 که عالم بر او اقتدا مى کند



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



آمد بهار و صحنه گلزار دیدنیست

گل جوش سبزه از در ودیوار دیدنیست

چون عمر گل چو شادی امروز ما کم است

فرصت مده زدست که بسیار دیدنیست

میلاد امام رضا(ع) خجسته باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت

حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را

بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض می کنم



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



جان فدای حرمت یار خراسانی من

چاره درد و غم و رنج و پریشانی من

می‌رسد نغمه‌ات از سبزترین پنجره‌ها

ای تو آرام دل خسته و طوفانی من

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



بامدادان کز افق بر می‌کشد سر آفتاب

می‌شود از مهر رخسارت منور آفتاب

مهر من تا از تو گیرد رونقی هر بامداد

می‌نهد بر درگهت چون ذره‌ای سر آفتاب

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



دل را به اسیری غمت آوردم

خاکی است که بهر قدمت آوردم

امروز من این کبوتر وحشی را

ای دوست برای حرمت آوردم

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



ذکر است تکلم کبوترهایت

قربان تبسم کبوترهایت

ای کاش جوی نوک زده می‌بودم من

در کاسه گندم کبوترهایت

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



برسر ایوان طلا نوشته با خط خدا

جدا ز نار و دوزخ است هرکه بر این در آمده

مست خوش بوی توام مولانا ابالحسن

خاک در کوی توام مولانا ابالحسن

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



شب است و منادى ندا مى کند

مریدان حق را صدا مى کند

که امشب در رحمت خویش را

خدا بر رخ خلق وا مى کند

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



خاک کف زائر تو سرمه ی چشم حوریان

ای شه بی قرینه و ملجا جمله بی کسان

کبوتر بام تو ام مولانا ابالحسن

تشنه ی یک جام توام مولانا ابالحسن

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza



یک جلوه از نگاه تو اى شمس مشرقین

هر صبح و شام طعنه به شمس و قمر زند

اى گل به روى ماه تو یا ثامن الحجج

ماییم در پناه تو یا ثامن الحجج

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس تولد امام هشتم علیه السلام
sms tavalode imam reza
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد