جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام sms veladate imam reza

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



حق، معرفت به هر نگاهم داده

 در حلقه ی عشق خویش راهم داده

اینها همه علتش فقط یک چیز است

 ایرانی ام و رضا پناهم داده

میلاد مسعود ولی نعمت ما آقا امام رضا مبارک



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



پلک خورشید به فرمان تو بر می خیزد

صبح از سمت خراسان تو بر می خیزد

نور ، هر صبح می افتد به در خانه ی تو

 بعد از گوشه ی چشمان تو برمی خیزد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



تو را با نام آهو می شناسند

 رضای حضرت هو می شناسند

تمام رعیت ملک عظیمت

به نام شاه خوشرو می شناسند



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



عزیزا خدایت اگر داد تمکین

برو طوس پابوس شاه سلاطین

بگو با تضرّع به آهنگ شیرین

سلام على آل طه و یاسین

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



جان پیش تو خواهش نشستن دارد

دل در حرمت شوق شکستن دارد

چون پنجره آفتاب بر پنجره است

هر روز دخیل اشک بستن دارد

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



سلطانی و ما رعیت ملک تو رضاییم

 همواره در این سلطنتت جمله گداییم

کی تحفه ی شاهانه به پابوس تو گیریم

 ما منتظر تذکره ی کرب و بلاییم



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



مهر تو ز لوح دل سپردن نتوان

حاجت برکس به جز تو بردن نتوان

از هجر تو مرگ بهر من آسان‌تر

دل بر کس دیگری سپردن نتوان

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



در کوی رضا سرود جان می‌شنوم

آواز پر فرشتگان می‌شنوم

بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا

لبیک خدا از آن میان می‌شنوم

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



ای آستان قدس تو تنها پناه من

ای چل چراغ چشم تو خورشید راه من

ای مظهر عنایت حق هشتمین امام

ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



در کوی تو نغمه خدا می‌شنوم

بوی شهدای کربلا می‌شنوم

از پردگیان عرش گرد حرمت

آوای خوش رضا رضا می‌شنوم

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza



مگذار مرا دراین هیاهو آقا

تنها و غریب و سربه زانو آقا

ای کاش ضمانت دلم را بکنی

تکرار قشنگ بچه آهو آقا

عیدتون مبارک



اس ام اس ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام
sms veladate imam reza
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد