جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل sms sheklak mobile jaleb

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



*;%*;*
*;%*;%*;*
)i(
( )
تمام گل های این گلدون تقدیم تو



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



*.*;'.*"*,*.L*;'.

*,*.* " O *"*,*.*;

*"*,*.*;'*"*,V*.*;'

*,*.*E;'.*"**"*

ببین برات LOVE ترکوندم



اس ام
اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



آهای

0

|

JL

میدونی چقدر دوست دارم

O

<>

JL

اینقد

________O________

|

JL



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb

  





اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



^^
oO
@
(-)

مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



() ()
( Ö )
(( ))
موش

,,,,_
o(. .)o
;(--);
میمون


<)."".(>
(oo)

خوک


و حتی


><((((;>
ماهی

دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb


0
/

JL

روتو اونور کن بی حیا

مگه نمی بینی لباس تنم نیست



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



از ته

..... .....

.* ** *.

* . .*

.*" "*.

"*.*"

می گم

دوست دارم



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



0 0

|/|/

//

دستاتو سفت گرفتم

که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام



اس ام
اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb




()' "' '()

( ' ; ' ) .,'@,

=(,,)=("')===:',@,'@

t_!_J '@;



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb



تایتانیک

ــــــــ||ــ

="............."—

___t/,_. ............. ,_

/ __________________

با همه مسافراش

فدات



اس ام اس شکلک های جالب با کاراکترهای موبایل
sms sheklak mobile jaleb
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد