جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بازی با شکلک های موبایل sms sheklak mobile

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



|""""""""""|_:!""-.,

"@@"""""" ""@""

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



0 0

ـــــ[]ــ!=[]

_ @@ /

فلجتیم رفیق



اس ام
اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



|-------l-l

| '.o

| /l

| JL

درد دوریتو نتونستم تحمل کنم خودمو دار زدم



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



وقتی

دلم برات

تنگ می شه

()*() چشامو

(-.-) میبندم

(")(") فکر می کنم که

تو

()*())(()

( '.' )'.' )

(")(")')(")

همیشه

پیشمی



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



// _*_
( ';')(';' )
/|.| /[]
| | /

این عکستو تو پارک گرفتم که با یک میمون بودی !

اگه اس ام اس ندی پخشش می کنم



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile




////
<( @ @ )>
--o0O---------00o--
-
-
-
-
-
دلم برات تنگ شده بود

کلید نداشتم از دیوار اومدم بالا ببینمت



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



()
<،،>
_//_

چیه
.
.

دلم می خواد اینجا واستم



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



/) /)
@@ _____/
/ / ____
¤¤ | | | |
^^ ^^
دوستی ما تمام شد عکستو پس بگیر



اس ام
اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile




(', ')
<( )>
J L
120kg
(', ')
<( )>
J L
60kg
(',')
<) (>
JL
30 kg
نگاه کن من از دوری تو چی شدم



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile



("v") __/??_ _
' v ' '-O-----O-

این قلب منه

اگه فکر می کنی به یاد تو نیست با همین ماشین لهش کن



اس ام اس بازی با شکلک های موبایل
sms sheklak mobile
نظرات 1 + ارسال نظر
arezoo پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.arezoo19@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد