جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا sms sheklak dar new

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    <@>
    <@>
    <@>

    الهی مثل چراغ راهنمایی باشی:
   
1- لپّت همیشه قرمز
   
2- روی دشمنات زرد
   
3- دلت همیشه سبز



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    .___\??/__
    .-o----o-'- '
 
   دربست مخلصتم



اس ام
اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    ‏ ('،')
    ‏<) (>
    ‏ ! !
 
   خب چیه؟
 
  دلم واست تنگ شده

    دارم نگات می کنم



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<

    خیال نکن اینا از دوریت مردن

 دارن خودشونو برنزه می کنن



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    \(-_-)/
    ))
    ((
    _/ \_

اس جدید نداشتم

گفتم قر بدم شاد شی



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    \\
    //
    \\
    //
    \\ _______________
    |________________|

    سیگارتم رفیق
 
   می سوزم تا حالشو ببری



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    >(///)< مثل شکلات شیرین

    (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و

    @>-->>-- مثل گل زیبا هستی



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    _0\'
   I
    JL.

هی تو !

می دونی چقد دوست دارم ؟

    ._____0______.
    l .
    JL inghad..............



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new




    ////\\\\\\
....(< @ @> )
....o00……………00o…......
    این عکس رو وقتی داشتی

 دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن....

واقعا که....از تو بعید بود !



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    -O
    ><(((;>
    o
    O
    o
    ><(((;>
    o
    O
    o
    ><(((;>
    O
   
عمیق ترین دریاها رو شنا کردم تا بهت بگم: چه کار می کنی؟

 خوب هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟ هو؟



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    ()()
    (`;`)
    (")_(")

    o,,,o
    ( ';' )
    (,(""'),)
    (")'(")



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    این نردبان ترقیه :

    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|
    |-|

    i.q ! ازش می رن بالا نه پایین !



اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    @'"'@
    ('-')
    (#) salam (#)
    (#)(#)

    .:"":.:"":.
    >>--'.--- .'-->
    "-.-"



اس ام
اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new



    _1_
    0___.(""").___0
    " ' "
    _____..______ ..........
    ,--''--.______x
    "----\______/
    .......'0''0''0
  


اس ام اس شکلک دار جدید و زیبا
sms sheklak dar new
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد