جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس پشت ماشینی sms mashini

اس ام اس عاشقانه


اس پشت ماشینی
sms mashini



منتظرم باش دخترم بهار



اس پشت ماشینی
sms mashini



سخت نگیر اینم می گذره



اس پشت ماشینی
sms mashini



پشت خاور:

 سربالایی شرمندم سرپایینی پرندم



اس پشت ماشینی
sms mashini

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس پشت ماشینی
sms mashini



پشت کامیون :

خودتی!



اس پشت ماشینی
sms mashini



پشت وانت عهد بوق:

 Don't race with me babi

 ( دقیقا baby رو با i نوشته بود! )



اس پشت ماشینی
sms mashini



هرگزم نقش تو از لوح دل وجان نرود

در غرور اشک من یاد تو بود



اس پشت ماشینی
sms mashini



الهی دستم گیر که دست اویز ندارم

وعذرم بپذیر که پای گریز ندارم



اس پشت ماشینی
sms mashini



اره تو محشری

از ولوو سری

 (پشت یه اتوبوس )



اس پشت ماشینی
sms mashini



از ماجرای درد عشق حکایت خطاست

از محنت محبت اظهار شکایت نارواست



اس پشت ماشینی
sms mashini



ای عاشق دلسوخته اندوه مدار

روزی به مراد عاشقان گردد کار



اس پشت ماشینی
sms mashini
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد