جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جملات پشت خاوری sms posht khavari

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



فقط به خاطر تو !



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



سفر کردم که از یادم بری دیدم نمی شه

آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمی شه



اس ام
اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



از عشق تو من مرغم

 باور نداری قد قد



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



عشق من ، دارم میام !



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



با یادت همیشه در سفرم ...

 ( آخ مامانم اینا !)



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



شمع بزم محفل شاهان شدن ذوقی ندارد

ای خوش آن شمعی که روشن می کند ویرانه ای را



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا

غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر می زند



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



در بیابان ها اگر صد سال سرگردان شوی

بهتر است تا در وطن محتاج نامردان شوی



اس ام
اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای

سر پیچ سبقت مگیر جانا مگر دیوانه ای !



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

صبر کن هر وقت من از راه رسیدم اونوقت بیا !



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد