جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاص و برند sms khas berand

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



بهتر بودن

 بهتر از اینه که وانمود کنی که

 بهترینی



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



شبی از شب ها تو به من گفتی که شب باش

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدی که تو فانوس شب من باشی



اس ام
اس خاص و برند
sms khas berand



ز چشمت چشم آن دارم

 که از چشمم نیاندازد

به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد

زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن

که چشمم را بجز چشمت دگر چشمی نمی سازد



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



یادم باشه که یادت باشه

 که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری

که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت

 از یادم نمیره اینو یادت نره



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم

ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



فکر تنهایی نباش تنهایی خودش تنهاست

 تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



عادت کن که عادت نکنی

 که اگه عادت کنی نمی تونی عادت نکنی



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



دوست داشتن دل می خواد

نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل



اس ام
اس خاص و برند
sms khas berand



قرارمون این نبود

 قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم

نه برای بی قراری

 حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand



نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش

ما را به ناز فروشان نیاز نیست

 تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است



اس ام اس خاص و برند
sms khas berand
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد