جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس شعر های ناب sms sher nab

اس ام اس عاشقانه


اس شعر های ناب
sms sher nab



    تا قیامت مژه بر هم نزنم، گر دانم

    که امید نگهی روز جزا خواهد بود



اس شعر های ناب
sms sher nab



    جنون گزیده میان ستم کشان ما را

    به هر کجا که رود می دهد به ما جا را



اس شعر های ناب
sms sher nab



    من عافیت طلب نِیَم ای بی وفا طبیب!

    کاری بکن که درد دل من فزون شود



اس شعر های ناب
sms sher nab

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس شعر های ناب
sms sher nab



    شمع اگر کشته شد از باد مدارید عجب

    یاد پروانه هستی شده بر باد کنید
   


اس شعر های ناب
sms sher nab



    عقلم ربود و هوش به یک غمزه آن صنم

    ترسم که رخنه نیز در ارکان دین کند



اس شعر های ناب
sms sher nab



    لب فروبسته ام از شرم و زبان نگهم

    پیش چشمان سخنگوی تو گویاست هنوز



اس شعر های ناب
sms sher nab



    نصیحتی کنمت، هرگز از بلا مگریز
  
 که از بلا به جهان امن تر پناهی نیست

قانانی شیرازی



اس شعر های ناب
sms sher nab



    روز وصل است بِکش تیغ و بکُش زار مرا
 
   به شب هجر مکن باز گرفتار مرا

صالح جغتایی



اس شعر های ناب
sms sher nab



    نمی دانستم این سان بی وفایی، ورنه از اول
 
  حذر می کردم از تیر نگاه و چشم فتانت

ایرج دهقان



اس شعر های ناب
sms sher nab



    خواهی نشود محتسب از مستیت آگاه

    ای پخته، ز هم ساغری خام حذر کن

ظفر کرمانی
   


اس شعر های ناب
sms sher nab



    مور هرگز به سر خوان سلیمان نرود
 
   تا که در خانه خود برگ و نوایی دارد

اعتصامی



اس شعر های ناب
sms sher nab
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ق.ظ

ای بد نبود.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد