جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعری زیبا و مفهومی sms ziba mafhoomi

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    یا رب نگاه کس به کسی آشنا مکن

    گر می کنی کرم کن و از هم جدا مکن
   


اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    مرا آزردی و گفتم که خواهم رفت از کویت، بلی رفتم

    ولی هر جا که رفتم در به در رفتم



اس ام
اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    یوسف مصر را بگو سکه به نام خود مزن

    هر پسری عزیز شد یاد پدر نمی کند



اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    لذت فردا، به کامش تلختر گردد ز زهر

    هر که امشب می خورد، اندوه فردا بیشتر



اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    ز اشک من چه میدانی گرانی های دردم را؟

    ز طوفان شبنمی دیدی، ز دریا گوهری دیدی



اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    با خرابات نشینان ز کرامات ملاف

    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
 


اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    از تو ای بدعهد ترک آشنایی زود بود

    دیر با ما آشنا گشتی، جدایی زود بود
 


اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    جانم فدای اهل حقیقت که تا ابد

    یک راه می روند و به هر در نمی زنند
 


اس ام
اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    گرچه افکندی ز چشم خویش، آسانم چو اشک

    یک شب ای آرام جان بنشین به دامانم چو اشک
 


اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi



    جور خود را بر ضعیفان آزماید روزگار

    تیغ را دایم برای امتحان بر مو زنند



اس ام اس شعری زیبا و مفهومی
sms ziba mafhoomi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد