جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس شعر های زیبا و ناب sms sher ziba nab

اس ام اس عاشقانه



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    سپه غمت نگنجد به درون تنگ سینه

    چو هجوم خیل سلطان به سرای روستایی

صباحی بیگدلی



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    عیب از پس صد پرده کند خویش نمایی

    بی پرده شو که رسوا نکنندت

علی تبریزی



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    قصد من دادن جان بر دم شمشیر نبود

    حرکات خم ابروی تو، ناچارم کرد

آتش اصفهانی



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    گر ز آزردن من، هست غرض مُردن من

    مُردم، آزار مکش از پی آزردن من

وحشی بافقی



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    پر دردیم ببین و مزن عیب بر کلام

    استاد شعر نیستم، استاد ناله ام

معینی کرمانشاهی



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    گریه شد سد گلو ورنه به استقبالت
   
جان همی خواست درآید چه کند راه نجست



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    در چمن پروانه ای آمد ولی ننشسته رفت
 
   از حریفان، قهر بی جای توام آمد به یاد

رهی معیری



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    در گفتن عیب دگران، بسته زبان باش
 
   از خوبی خود عیب نمای دگران باش

واعظ قزوینی



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab



    نه وصلت دیده بودم کاشکی ای گل، نه هجرانت
 
   که جانم در جوانی سوخت ای جانم به قربانت

شهریار



اس شعر های زیبا و ناب
sms sher ziba nab
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد