جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین sms sher shakh shaeran iran

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    نصیحتی کنمت، هرگز از بلا مگریز

    که از بلا به جهان امن تر پناهی نیست



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    روز وصل است بِکش تیغ و بکُش زار مرا

    به شب هجر مکن باز گرفتار مرا



اس ام
اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    نمی دانستم این سان بی وفایی، ورنه از اول

    حذر می کردم از تیر نگاه و چشم فتانت



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    خواهی نشود محتسب از مستیت آگاه

    ای پخته، ز هم ساغری خام حذر کن



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    مور هرگز به سر خوان سلیمان نرود

    تا که در خانه خود برگ و نوایی دارد



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    چو سکه ای که به هر جا رواست معتبرم

    چرا به چشم تو بی اعتبار می آیم؟
   


اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    موسی که از درین خشک بیابان به عصایی

    صد چشمه برون آرد از این خاره ما، کو؟

مولانا



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    بر آتش من ریخته خاکستر ایام

    دیگر ندهد کس خبر از بود و نبودم

سیمین بهبهانی



اس ام
اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    گفتنی نیست که گویی، ز فراقت به چه حالم؟

    حیف و صدحیف که دور از تو ندانی به چه روزم

رضی آرتیمانی



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran



    با صبح بگویید که بی وقت مزن در

    امشب شب وصلست، نگهدار نفس را

کمال خنجری



اس ام اس شعرهای شاخ شاعران ایران زمین
sms sher shakh shaeran iran
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد