جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ ن پ باحال و جدید sms panapa bahal

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم

آمپولا رو دادم به پرستاره

میگه آمپول بزنم؟

پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم پروفایلم

اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟

میگم : پ نه پ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم




اس ام
اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



واسه ثبت نام 1 ساعت وایسادم

یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟

پ ن پاومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



به یارو میگم حاجی بزن تو دنده من هول میدم روشن شه

میگه بزنم ۲ ؟

پ ن پ بزن ۳ فوتبال داره



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



به مامانم میگم من میرم کارواش

میگه ماشینم میبری؟

میگم پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



به دوستم می گم گرفتنم بردن پاسگاه

می گه بازداشتگاه؟

پ نه پ اونجا نشسته بودیم

با رئیس پاسگاه از خاطراتمون صحبت می کردیم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



تو خیابون از یه دختره خوشم اومد

بعد از کلی دردسر تونستم راضیش کنم

 آدرس خونشون رو برای امر خیر بده

بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟

پ نه پ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



رفتم تو کوچه دارم ماشین می شورم

همسایه مون اومده میگه ماشین می شوری

پ نه پ حوصله ام سر رفته دارم با ماشینم آب بازی می کنم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



رفتم مرکز اهدای خون دختره بهم میگه اومدین خون بدین؟

گفتم پ نه پ خوناشامم اومدم یه ۴لیتری خون بگیرم

شب دور هم با بچه ها شب نشینی داریم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



سیگارو می بینه تو دستما

بازم سوال میکنه سیگار می کشی؟

پ نــه پ میخوام با دودش مثل سرخپوستا باهات رمزی حرف بزنم



اس ام
اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره

سه ساعت دم در حموم یه لنگه پا وایسادم

بر می گرده می گه : اِ  می خوای بری حموم؟

پ نه پ اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal



می خوامم برم اروپا

طرف میگه که میری عشق و حال؟

پ ن پ می خوام فرار مغز کنم



اس ام اس پ ن پ باحال و جدید
sms panapa bahal
نظرات 1 + ارسال نظر
asma سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد