جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک هفته دفاع مقدس payamak defae moghadas

اس ام اس عاشقانه


پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



رفتن به جهاد نفس راهی است بزرگ

 از جبهه گریختن گناهی است بزرگ

ما بر سر پست انقلابیم اکنون

 خفتن سر پست اشتباهی است بزرگ



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



کبوتر و دو پلاک و دو ساک خالی تو

 دلم دوباره گرفته زبی‌خیالی تو

تو التماس نگاه کدام پنجره‌ای

 که نقش بسته نگاهم به طرح قالی تو



اس هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



سری که هیچ سرآمدن نداشت آمد

 بلند بود ولیکن بدن نداشت آمد

بلند شد سر خود را به آسمان بخشید

سری که بر تن خود خویشتن نداشت آمد



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است

 وگرنه همه اجرها در گمنامیست

محکمه خون شهداء محکمه عدلیست

 که ما را در آن به محاکمه می کشند



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



ای دوست به حنجر شهیدان صلوات

 بر قامت بی سر شهیدان صلوات



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها

را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



شکر لله شیعه ای نامی شدیم

 اهل جمهوری اسلامی شدیم

از خمـینی درس عشق آموختیم

 در تنور جنگ و جبهه سوختیم

بیعتی کردیم با سید علی

 راه حق در قول و فـعلش منجلی



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



چفیه‌ی من بوی شبنم می‌دهد

عطر شب‌های محرم می‌دهد

چفیه‌ی من ، سفره‌ی دل می‌شود

جمعه ، با مهدی ، مقابل می‌شود



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



در سینه‌ام دوباره غمی جان گرفته است

امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است

تا لحظه‌ای پیش دلم گور سرد بود

اینک به یمن یاد شما جان گرفته است



اس هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



تا کی دل من چشم به در داشته باشد؟

 ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

آن باد که آغشته به بوی نفس توست

 از کوچه ما کاش گذر داشته باشد



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas



ای دشمن حق ، ما دلیر و حق پرستیم

 برگرد ! تا سربند یا زهـرا (س) نبستیم



پیامک هفته دفاع مقدس
payamak defae moghadas
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد