جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که sms jadid deghat tanz

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین هر کاری یواشکیش جذابیتش بیشتره ؟ حالا هر کاری !



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین که هندزفری و گره عاشق ترین زوج در تمام جهان هستن !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین با شمردن حلقه های تن ماهی

 می توان به سن کنسرو پی برد!؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین تعداد زوج یا فرد بودن آدم های کره ی زمین

 به من بستگی داره !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین بعضی وقتا یه زنِ حسود

می تونه 10 برابر FBI تحقیقات انجام بده !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین بزرگترین مرکز پرورش مار

 در سطح خاورمیانه ، آستین بنده است !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین خرچنگ ها

 تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن فقط بشکن ریز میزنن !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین به نوشابه ی نارنجی میگن زرد

 به نوشابه ی بیرنگ هم میگن سفید !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین همیشه سطح مسابقات

از نظر کسی که قهرمان شده بسیار بالا بوده !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین یک اتاق مرتب

نشانه ای از کامپیوتر خراب یا اینترنتی قطع شده می باشد !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz



تا حالا دقت کردین بیشترین زمانایی دلتون هوسای مختلف میکنه

 یخچال از همیشه خالی تره !؟



اس ام اس جدید تا حالا دقت کردین که
sms jadid deghat tanz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد