جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید شعرای قدیمی sms jadid shoara qadimi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    پر دردیم ببین و مزن عیب بر کلام

    استاد شعر نیستم استاد ناله ام

معینی کرمانشاهی



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    گریه شد سد گلو ورنه به استقبالت

    جان همی خواست درآید چه کند راه نجست

افلاکی بختیاری



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    در چمن پروانه ای آمد ولی ننشسته رفت

    از حریفان قهر بی جای توام آمد به یاد

رهی معیری



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید
   


اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    در گفتن عیب دگران بسته زبان باش

    از خوبی خود عیب نمای دگران باش

واعظ قزوینی



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    نه وصلت دیده بودم کاشکی ای گل نه هجرانت

    که جانم در جوانی سوخت ای جانم به قربانت

شهریار



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    غم مرگ والم زیست بر او عرضه کنند

    وقت زادن سبب گریه اطفال این ست

صبحی همدانی



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    معیار دوستان دغل روز حاجت است

    قرضی برای تجربه از دوستان طلب

صائب



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    پروانه صفت چشم به او دوخته بودم

    وقتی که خبردار شدم سوخته بودم

عاشق اصفهانی



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    هرکه ناموزد ز رفتار روزگار

    هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار

ناصرخسرو



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi



    یا رب نگاه کس به کسی آشنا مکن

    گر می کنی کرم کن و از هم جدا مکن

عالی شیرازی



اس ام اس جدید شعرای قدیمی
sms jadid shoara qadimi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد