جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید شاعرانه sms jadid shaerane

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



مخور فریب محبت که دوستداران را

به روزگار سیه بختی آزمودم من

رهی معیری



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



ناز پروده تنعم نبرد راه بدوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

حافظ



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



یک جور را هزار دلیل آورد به عذر

یا رب که دلربای کسی نکته دان مباد

شیخ شاه نظر



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



ز پیری قدر شب های جوانی می شود ظاهر

سپیدی های کاغذ می کند روشن سیاهی را

مایل دهلوی



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



عمرها عیب دوستان گفتن

وصف خود ساعتی ز دشمن پرس

نظیری نیشابوری



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



فریب مهربانی خوردم از گردون ندانستم

که در دل بشکند خاری که بیرون آرد از پایم

صائب



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



تا توانی سخن از مردم بی درد مکن

گر همه کوه شود تکیه به نامرد مکن

زنگنه



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



بر هر کسی که می نگرم در شکایت است

درحیرتم که گردش گردون به کام کیست؟

طایر شیرازی



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ و فلک

حافظ



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane



در سینه پنهان کرده ام گنجینه ای از داغ غم

تا می توانی سعی کن ای عشق در ویرانی ام

عاشق اصفهانی



اس ام اس جدید شاعرانه
sms jadid shaerane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد