جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید اشعار عاشقانه sms jadid ashaar love

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    میلاد یکی کودک شکفتن گلی را ماند

    چیزی شگفت به زندگی آغاز می کند

 با درد و اندکی شادی



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    نادیده می کنی چو فتد دیده بر منت

    جانم فدای دیدن و نادیده کردنت

هلالی جغتایی



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    فریاد مردمان همه از دست دشمن ست
 
  فریاد سعدی از دل نامهربان دوست



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    بیمار چشم مست تو بیمار پرور است
  
 ای وای من که در پی درمان نشسته ام

ناصری



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    ز مرده کودک بیدل چنان نمی ترسد
 
   که من از دیدن این زندگانم هراسانم

ادایی یزدی



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    عاشق نشدی محنت هجران نکشیدی

    کس پیش تو غمنامه هجران چه گشاید؟

صبوحی جغتایی



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    غیر شرح نامرادی معنی دیگر نداشت

    درس هر فصلی که خواندیم از کتاب زندگی

قصاب کاشانی



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    گفتی بدهم کامت و جانت بستانم

    ترسم ندهی کامم و جانم بستانی

حافظ



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    یار بی رحم و ستم پیشه فلک مظلوم کُش

    کس نگیرد دست ما افتادگان را وای وای

رسوا



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love



    گلی نشکفته بود از شاخساری کز چمن رفتم

    نرفته است از چمن مرغی بدین حسرت که من رفتم

عذری بیگدلی



اس ام اس جدید اشعار عاشقانه
sms jadid ashaar love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد