جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید بروز و زیبا sms jadid berooz

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



بودن باکسی که دوستش نداری

و نبودن باکسی که دوستش داری

همه اش رنج است

پس اگر هم چون خود نیافتی مثل خدا تنها باش



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



کلمات هم بازیچه ماشده اند

من برای تو می نویسم

تو برای او می خوانی..!



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



خواستم چشمایش را ازپشت بگیرم

دیدم طاقت اسم هایی که میگوید را ندارم

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



دلتنگ نبودی تا ببینی گاهی نابود می شوی

حتی با یک تشابه اسمی



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



بغض می کنم

ازترس روزهایی که سهم مان ازهم

فقط یک یادش بخیر ساده باشد!



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



خیانت را کتاب جمله نویسی به من یاد داد

همان جایی که گفت جای خالی را پر کن



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



این روزها کودک درونم بازیگوشی را فراموش کرده است

راستش را بگو خودم به درک

قلب این رو هم شکستی؟



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



تمام شد آرزوهایم راگذاشتم درون کوزه

و با آبش قرص های اعصابم را می خورم



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



در رفاقت اینگونه باشیم

پایدار تا پای دار



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz



نیمه شب درمهتاب باغ و پاییز قماری کردند

 آن یکی بر سر برگ و آن یکی بهر رهایی ازمرگ



اس ام اس جدید بروز و زیبا
sms jadid berooz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد