جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس لات بازی پشت وانتی sms lat bazi vaneti

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



هندونه بده قاچ کنیم

لوپتو بده ماچ کنیم !



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم

طوطی صفتی طاقت اسرار نداری



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



دنیا همه هیچ و زندگانی همه هیچ

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



نه عشق

 نه خورشید

 زیرا هر دو غروب می کنند



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



از عشق تو لیلی

 رفتم زیر تریلی



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



غصه نخور جوجه خاور

 بزرگ میشی بنز تک می شی



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



بر چشم خوب رحمت



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti



به خاطر اشک مادر

پاتو از رو گاز بردار برادر



اس ام اس لات بازی پشت وانتی
sms lat bazi vaneti
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ

خوب بود میسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد