جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92 sms zibaye shaerane mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



آواز عاشقانه ما در گلو شکست

حق با سکوت بود صدا در گلو شکست

قیصرامین پور



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



به هر که می نگری همچو غنچه دلتنگست

مگر نسیم درین گلستان نمی باشد

صائب



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



آه مظلومان چو آتش در میان پنبه است

چون فتد اینجا به آنجا هم سرایت می کند

فرخی یزدی



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



از آتش فراغت شرحی شنیده بودم

لیکن درون آتش خود را ندیده بودم

عارف طوطی همدانی



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



من با توچقدر ساده رفتم بر باد

 تو نام مرا چه زود بردی از یاد

 من حبه ی قند کوچکی بودم که

 از دست تو در پیاله ی چای افتاد



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



ای مایه اصلشادمانی ، غم تو

خوش تر از حیات جاودانی ، غم تو

از حسن تو رازها به گوشدل من

 گوید به زبان بی زبانی ، غم تو



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



دست خدا به روشنی آمد به داد من

ای داد بر منی که چنین بی خدا شدم



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



ماه شعبان منه از دست قدح کاین خورشید

از نظر تا شب عید رمضان خواهد شد



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr



من طبیبا! زتو برخویش خبردار ترم

که مرا سوز فراقست وتو گویی که تب است



اس ام اس زیبای شاعرانه مهر 92
sms zibaye shaerane mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد