جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرود های مهر 92 sms sorud mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



به بی صبری مراد از هیچ یاری بر نمی آبد

ز دست صبر هم دیدیم کاری بر نمی آید

سام میرزا



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



آنکه در نعمت و نازش گذرد عمر عزیز

او چه داند که به درویش چسان می گذرد



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



اگر گویم نهال قامتت دلجوست می رنجی

وگر گویم سر زلف تو عنبر بوست می رنجی

شکایت چون کنم از جور چشم فتنه انگیزت

که گویم تو را بالای چشم ابروست می رنجی

سام میرازی صفوی



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



آشنای تو به دل غیر تو را ره ندهد

که نسازند به یک خانه دو بیگانه به هم

صغیر اصفهانی



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت

سرخُم می سلامت بشکست اگر سبوئی

فصیح الزمان شیرازی



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



آگه نه ای ز رنجم و آگه نمی شود

سیر از گرسنه ای و سوار از پیاده ای

پژمان بختیاری



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



به فریاد نگاهم گوش کن گر بسته ام لب را

که با چشم سخنگویت هزاران گفتگو دارم

ابولحسن ورزی



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



سبک خرام تر از باد در چمن بگذر

بپای گل منشین آنقدر که خوار شوی

عبدالعزیزخان



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



آنکه بیش از همه با من دم یاری می زد

دست برداشت ز من روز گرفتاری من

گلبن



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr



به قطره قطره اشک تو خدا نظاره می کند

به وقت گریه ها چرا خدا خدا نمی کنی؟

سهیلی



اس ام اس سرود های مهر 92
sms sorud mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد