جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92 sms sherhaye love mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



گفت راه عشق من پیما بسر، گفتم بِچَشم

گفت در گام نخست از سر گذر، گفتم بِچَشم

ابوالحسن میرزا



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



افسرده ایم و خسته دل از هر چه هست و نیست

شاید به بوی زلف تو خود را دوا کنیم

محمدعزیزی


اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



ای خوشا با فرق خونین در لقای یار رفتن

سرجدا پیکر جدا در محفل دلدار رفتن

نی خداحافظ به من گفتی و نی کردی وداع

از برم بیگانه وار، ای آشنا رفتی، برو

فرخ خراسانی



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



گر ز آزردن من هست غرض مُردن من

مُردم، آزار مَکش از پی آزردن من

وحشی بافقی



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



چه خلاف سر زد از ما که، در سَرای بستی

بر دشمنان نشستی، دل دوستان شکستی

بسطامی



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



مگر جانی که هر گه آمدی ناگه برون رفتی

مگر عمری که هرگه می روی دیگر نمی آیی

 هلالی جغتایی



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



چو رسی بطور سینا «ارنی» نگفته بگذر

که نیرزد این تمنا بجواب «لن ترانی»

رضی الدین نیشابوری

توضیح ارنی و لن ترانی اقتباس از آیه 143 سوره اعراف



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



در پناه کوهی

گل سرخی با ناز

خفته بر دامن سبز گل سرخی دیگر

شب شبی طوفانیست

حسین پناهی


اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



دیروز تو را دیدم و از شوق نمردم

جان می دهم امروز، پشیمانی من بین

 صنیعی نیشابوری



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr



ز کویش دربدر کردی مرا ای مدعی آخر

تو همچون من ز کوی او الهی دربدر گردی

بکام غیر می گردی، نمی گردی بکام ما

اگر خواهی چنین گردش کنی، ای چرخ برگردی

زرگر اصفهانی



اس ام اس و شعر های عاشقونه مهر 92
sms sherhaye love mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد