جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92 sms takbeyti ziba mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



از گلوی خود بریدن وقت حاجت همت است

ورنه هرکس وقت سیری پیش سگ نان افکند

صائب



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



تا به فراق خو کنم صبر من و قرار کو؟

وعده وصل اگر دهد طاقت انتظار کو؟

کلجاری



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



تا تو مراد من دهی کشته مرا فراق تو

تا تو به داد من رسی، من به خدا رسیده ام

معیری



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr

 
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



گفت دلبر، بَر من از حسرت نگر، گفتم بِچَشم

غیر من بر دیگری مَنگر، گفتم بِچَشم

گفت دور از ماه رخسارم نباید بازداشت

چون کواکب دیده هر شب تا سحر، گفتم بِچَشم

گفت اگر خواهی که باشی در شهادت سرخ روی

خون بجای اشک بار از چشم تر، گفتم بِچَشم

قصاب کاشانی



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



تا دلی آتش نگیرد حرف جانسوزی نگوید

حال ما خواهی اگر از گفته ما جستجو کن

نظام وفا



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



از منست این غم که بر جان منست

دیگر این خود کرده را تدبیر نیست

فروغ



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



خارد ار پشت مرا انگشت من

خم شود از بار منت پشت من

همتی کو تا نخارم پشت خویش

وارهم از منّت انگشت خویش

صفی صفاهانی



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



چو می بینم کسی از کوی او دلشاد می آید

فریبی کز وی اول خورده بودم یاد می آید

ضمیری اصفهانی



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



تو شور و شوق شکفتن برایم آوردی

خدا کند که تو هم با بهار برگردی

زهرامحمدی



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr



استخوان سر فرهاد فرو ریخت ز هم

دیده اش در ره شیرین نگران  است هنوز

عبرت نائینی



اس ام اس تک بیتی زیبا مهر 92
sms takbeyti ziba mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد