جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعر های خاص sms sher khas

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



ای گریه بیا در غم هجرش مددی کن

وی ناله برو در دل سختش اثری کن

چون آینه هر لحظه به هرکس بنما روی

زنهار، که از آه دل ما حذری کن

هلالی جغتایی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



تا بوده چشم عاشق در راه یار بوده

بی آنکه وعده باشد در انتظار بوده

ضمیری



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



پدرم گفت و چه خوش گفت که در مکتب عشق

هر کسی لایق آن نیست که بردار شود

شالبافان



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



از بس که شکسته باز بستم توبه

فریاد همی کند ز دستم توبه

دیروز بتوبه ای شکستم ساغر

و امروز بساغری شکستم، توبه

سلمان ساوجی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



از آنچه پیش دوست بود در خور نثار

تنها مرا دلی بُود اما شکسته است

رنجی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



دل خاک سر کوی وفا شد، چه بجا شد

سر در ره تیغ تو فدا شد، چه بجا شد

چون سایه به خاک قدمت جبهه ما را

یک سجده بصد شکر ادا شد، چه بجا شد

چون سایه سر راه دو رنگی نگرفتیم

روز سیه ما شب ما شد چه بجا شد

 بیدل هندی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



پیری به رخ ما خط از آن روی کشیده است

تا خوانی از این خط که ز دنیا چه کشیدیم

فیروزکوهی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



از تو وفا نخیزد، دانی که نیک دانم

از من جفا نیاید دانم که نیک دانی

خاقانی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



از دل تنگ اسیران قفس یاد کنید

ای که دارید نشیمن به لب بامی چند

عاشق اصفهانی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas



بعد از این در عوض اشک، دل آید بیرون

آب چون کم شود از چشمه گِل آید بیرون

غمش آمد پی دل بردن و درسینه نیافت

دزد از خانه مفلس خجل آید بیرون

جوینی



اس ام اس شعر های خاص
sms sher khas
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد