جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92 sms Asheghane sheri mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



گر بگویم که مرا حال پریشانی نیست

رنگ رخسار خبر می دهد از سرِّ درون

فروغی



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار

 ابوسعید ابوالخیر



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



ای دوست به کام دشمنانم کردی

بودم چو بهار چون خزانم کردی

حافظ



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



غره مشو بدین که جهانت عزیز کرد

ای بس عزیز را که جهان کرد زود خوار

مارست این جهان و جهانجوی مارگیر

وز مارگیر مار برآرد شبی دمار

مروزی



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



ای فلک اندوه شیرین بر دل خسرو منه

کاین بضاعت را خریداری به از فرهاد نیست

جامی



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



ای گل تازه که بویی ز وفا نیست تو را

خبر از سرزنش خار جفا نیست تو را؟

وحشی بافقی



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



دل داغ تو دارد ارنه بفروختمی

در دیده تویی و گرنه بردوختمی

جان منزل تست ورنه روزی صدبار

در پیش تو چون سپند برسوختمی

بقلی شیرازی



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



با علمت اگر عمل برابر گردد

کام دو جهان ترا میسر گردد

مغرور برین مشو که خواندی ورقی

زآن روز حذر کن که ورق برگردد

ناصح تبریزی



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



بهوش باش دلی را ز قهر نخراشی

به ناخنی که توانی گره گشایی کرد

غارت



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr



تا صبح قضا سهل و سهیلش به که باشد

تا شام قدر رجعت و میلش به که باشد

در بزم وصالش همه کس طالب دیدار

تا یار کرا خواهد و میلش به که باشد

دولتشاه



اس ام اس عاشقانه شعری مهر 92
sms Asheghane sheri mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد