جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و پیامک روز دختر sms payamak dokhtar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



روز دختر رو بهتون تبریک میگم

امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی

 و از ترشیدگی در بیایی !



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



بزرگترین سرمایه دختر و زن مسلمان «حیا» است

که ثمرة آن ، مهار شهوت و تضمین عفّت او خواهد بود . . .

پیامبر اکرم



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه (س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



پرودگارا

این بانوان زلالتر از  باران را از سربازان

 و مادران سربازان آقایمان قرار ده . . .



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



تقدیم به همه دختران

همه آن موجودات پاک و الهی

 که وجودشان مایه حیات بشر است . . .

روز دختر مبارک



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت

میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید

میشــه چشــم نازتو رو تن گل هــــا کـشید

روز دختر مبارک



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar



دختر کنار پنجره تنها نشست و گفت

ای دختر بهار حسد می برم به تو

عطر و گل و ترانه و سر مستی ترا

با هر چه طالبی بخدا می خرم ز تو

بر شاخ نوجوان درختی شکوفه ای

با ناز می گشود دو چشمان بسته را

میشست کاکلی به لب آب تقره فام

آن بالهای نازک زیبای خسته را

خورشید خنده کرد و ز امواج خنده اش

بر چهر روز روشنی دلکشی دوید

موجی سبک خزید و نسیمی به گوش او

رازی سرود و موج بنرمی از او رمید

خندید باغبان که سرانجام شد بهار

دیگر شکوفه کرده درختی که کاشتم

دختر شنید و گفت چه حاصل از این بهار

ای بس بهارها که بهاری نداشتم

خورشید تشنه کام در آن سوی آسمان

گویی میان مجمری از خون نشسته بود

می رفت روز و خیره در اندیشه ای غریب

دختر کنار پنجره محزون نشسته بود

فروغ فرخزاد



اس ام اس و پیامک روز دختر
sms payamak dokhtar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد