جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92 sms dobeyti love mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



قسم به آیه ی چشمت

 به خوبیت به صفایت

 دوباره مثل همیشه

 دلم گرفته برایت



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست

 شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

 آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری

 که جهنم نگزارد به تنم تاثیری



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



یک سمت تویی و عشق : مرگی ساده

 یک سمت جهان به قتل من آماده

 می ترسم ! مثل بچه گنجشکی که

در دست دو بچه ی شرور افتاده



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



عشق یعنی موسیقی اسم تو

 ساده اما تا ابد شنیدنی

یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل

 بهترین دلیل عاشق شدنی



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



آسمان فرصت پرواز بلندیست

 قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی

زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست

هرکجا خندیدیم ، زندگانی آنجاست



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



برایت آسمانی خواهم کشید

 پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها

 من غرق آن همه مهربانی



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است

 فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود

 گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



جز یاد تو در دلم قراری نبوَد

 ای دوست به جز تو غمگساری نبوَد

دیوانه شدم ز عقل بیزار شدم

 خواهان تو را به عقل کاری نبوَد



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



دیگر در این قمار نباید زیان دهم

 بگذار در جدا شدن از یار جان دهم

همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش

چون بوته زار دست برایش تکان دهم



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr



نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه

 که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه

من محال است به دیدار تو قانع باشم

 کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه



اس ام اس دوبیتی عاشقانه مهر 92
sms dobeyti love mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد