جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و شاخ مهر 92 sms shakh jadid mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



امشب دلم دوباره گریست

بگذار بگرید و بداند هر انچه خواست همیشه نیست



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



گلایه ای نیست ضربه ی اخر را هم خوردم !

 آن زمان که برای رفتنت استخاره کردی و خوب آمد



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



هزار سال هم که زندانی باشی

آزاد که شوی دلم را می دزدی



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



این درد نوشته ها نه دلنشی اند نه زیبا

یک مشت حرف زخم خورده اند

 که بغض دارند که نشانی دردناک عشقی ناکام هستند

و تنها مخاطبش غایب است



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



در خاطری که تو هستی دیگران فراموشند بگذار در گوشت بگویم

میخواهمت... این خلاصه ی تمام عاشقانه هایم است



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



میترسم آخرش از این شب بیداریا از این اشک ریختنا

از این غصه های ناتموم دق کنم...

نبودنت آخرش کار دستم میده.

تو که زندگیت آرومه نه؟



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



دل من سکوت کن!

بگذار بغض هایت سر بسته بماند.

گاهی سبــــــــــــک نشوی سنگیــــــــــــــن تری!

چقدر نامردی.حتی بیشتر ازخود من



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



غصه نخور

این روزها هم می گذرد

روزی نیز خنده بر لبان ما جاری خواهد شد



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



نترسم که با دیگری خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



حالم طوری هس که اگه یکی بگه چطوری ؟

 میگیرمش زیر فحش ، لامصب میبینی دیگه

 حالم خوب نیس پس چرا می پرسی ؟



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



دیشب خدا در گوشم گفت

دیگه بســــــــــه!

بارانم از اشک چشم هایت خجالت می کشه



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



خدایا یاریم کن

 اگر جایی چیزی را شکستم دل نباشد



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr



دل های پاک خطا نمی کنند

فقط سادگی می کنند

و امروز سادگی بزرگترین خطای دنیاست



اس ام اس جدید و شاخ مهر 92
sms shakh jadid mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد