جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جوکستان مهرماه sms jokestan mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



این خلاقیتی که ما تو جک ساختن به کار می بریم

تو علم و صنعت به کار می بردیم

 الان آمریکا رو تحریم کرده بودیم



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



یه رفیق دارم

 قشم می خوره تاحالا 8 صبح رو از نزدیک ندیده



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



موقع امتحان

سوالاتی رو که بلدیم با خط نستعلیق می نویسیم

ولی اونایی رو که بلد نیستیم رو با بدترین خط می نویسیم

شما هم مثل من بودید ؟



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



وقتی معنای تلاش تا حد مرگ را فهمیدم

که سعی کردم به مادربزرگم بفهمانم که لازم نیست

 برای شخصیت های فیلم ها دعا کند



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



فقط یه ایرانی می تونه به جای اینکه یه قدم بیاد جلو

 دم سفره بشینه و کل سفره رو بکشه جلو خودش



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



من از کارهای بد گذشته م پشیمونم و هرگز اونا رو تکرار نخواهم کرد!

چرا که کار های بد جدیدی برای انجام دادن پیدا کردم



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن

 فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد

ایـنـا رو از ارایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



دیشب بابام گفت کولرُ بزن رو تندش
.
.
.
هیچی دیگه از خوشحالی تا صبح خوابم نبرد



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr



یادتون میاد 68تیا وقتی کلاس اول میرفتیم

معلم واسه مشق یه شکلایی شبیه کلنگ میکشید

 به ما هم میگفت 2صفحه بنویسید اخر نفهمیدم هدفش چی بود

(شیوه نوین اموزشی بود واسه خودش)

 شاید میخواسته با شکل کلنگ اشنا شیم



اس ام اس و جوکستان مهرماه
sms jokestan mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد