جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت ماشینی sms posht mashini

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



از بس خوردم مرغ و پلو

آخر شدم مارکوپولو



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



سر پایینی پرنده

سر بالایی شرمنده



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



اسیرتم ولی آزاد



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



بخاطر دلم ولم



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



100 بار بدی کردی و دیدی ثمرش را

خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



قربان وجودت که وجودم ز وجود تو بوجود آمد مادر



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



تو که بی وفا نبودی پدر سگ!



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



دلم دادم بری باهاش حال کنی

نه که بری جیگرکی بازکنی !



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



رفیق بی پدر

 مادر



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini



تو رو اگه من نشورم

کی می شوره عروسکم



اس ام اس پشت ماشینی
sms posht mashini
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد