جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شاعرانه های عاشقانه sms shaerane love

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



آخر چه شد که این همه نامهربان شدی

چیزی که خوش نداشتم ای دوست! آن شدی

کرم دخت



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



به پیری گر نمی خواهی که محتاج عصا گردی

ز پا افتادگان را در جوانی دستگیری کن

صائب



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



کار من و دل در عشق افتاده بسی مشکل

من در پی مستوری دل در پی رسوایی

محرم اصفهانی



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



من به باغی باغبانی می کنم با چشم تر

کز درختش دیگران گل های رنگین می برند

بسطامی



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



هرگز لب من چاشنی خنده ندانست

چون غنچه آفت زده نشکفتم و رفتم

پاشای تبریزی



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



آرزو بد نیست طغیانش بد است

هست دریا خوب و طوفانش بد است



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



به دنبال هوای دل ز غفلت می روی اما

به جان خواهی رسیدن زین سفر، روزی که واگردی



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



به پیش شمع اگر پروانه سوزد نیست دشوارش

چه باک از سوختن آن را که بر بالین بود یارش

جدایی خوانساری



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



هبچ کس جانا نمی سوزد چراغش تا به صبح

پُر مخند ای صبح صادق بر شب تار کسی

جوینی



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love



به ستوه آمدم ای مرگ، چندین دیر چرا؟

بسته غم راه گلو، این همه تاخیر چرا؟

امیرسنقری



اس ام اس شاعرانه های عاشقانه
sms shaerane love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد