جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه sms chay ghahvekhane

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



یک فنجان درد دل بدون شکر برای تو آورده ام

بنوش … تا از دهان نیفتاده … بنوش …



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



آب در هاون کوبیدن است اینکه من شعر بنویسم و تو فال قهوه بگیری

وقتی آخر همه شعرهای من تو می آیی و ته همه فنجان های تو من می روم …



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



امشب دلم تو را می خواهد

نشسته روبروی صندلی مقابلم

در سکوت سرد این کافه

تا تو مرا در آغوش کشی …



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



هوا سرد شده …

نه !  نه …

هوای من سرد شده …

حتی گرفتن فنجان قهوه هم ، دردی را دوا نمی کند …

گرمای وجودت را می خواهم …

چرا صندلی رو به رو خالی ست ؟



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



در ته فنجان قهوه ام کفش های توست

فقط نمی دانم می آیی یا می روی …



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



دسته ی کاغذ بر میز در نخستین نگاه ِ آفتاب

کتابی مبهم و سیگاری خاکسترشده کنار ِ فنجان ِ چای از یاد رفته

بحثی ممنوع در ذهن

احمد شاملو



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



کام اول و عمیق از سیگار

طعم قهوه تلخ گوشه دنج کافه

بوی برف نو که می بارید

و دست هایی که روی پیانو می رقصید

فرصت عاشقی کردن بود ، جای تو خالی اما …



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



گاهی اوقات دلم تنگ طمع تلخ اشک هایم می شود

و آرام می بارم و می نوشم …

گویی قهوه ای تلخ از چنس حقیقت می نوشم …

چه کسی می گوید قهوه تلخ است؟

قهوه در برابر روز گار تلخم شیرین ترین نوشیدنی عالم حساب می شود …

قهوه فقط یاداور است …

یاداور لحظات شیرین با تو بودن …

قهوه شیرین است …

خیلی شیرین …



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane



کافه چی بر روی میزها شعر می نویسد

اینجا طعم دلتنگی ها از قهوه هم تلخ تر است … !



اس ام اس چای و چایخونه و قهوخونه
sms chay ghahvekhane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد