جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احادیث زیبا مهر 92 sms ahadis ziba mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام علی (ع)

بزرگوار کسی است که آبرویش را با مالش حفظ کند

و فرومایه کسی است که مالش را با آبرویش حفظ کند



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام صادق (ع)

زکات چشم به دیده عبرت نگریستن

و چشم پوشی از شهوات و مانند آن است



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام صادق (ع)

همنشینی با صالحان، انسان را به سوی صلاح رهنمون می‌شود



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام علی (ع)

بهترین چیزی که نوجوانان باید فراگیرند

چیزهایی است که در بزرگسالی خود به آنها نیاز خواهند داشت



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



حضرت فاطمه (س)

خدا اطاعت از ما را رشتۀ سامان ملت

‌‌‌‌‌‌‌و امامت ما را مایۀ ایمنی از تفرقه قرار داده است



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام صادق (ع)

آسمان چهل روز بر حسین (ع) خون گریه کرد



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



رسول خدا (ص)

خوش رویی کینه را از بین می‌برد



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



رسول خدا (ص)

خوشا آنکه زیادی دارایی‌اش را انفاق کند

و زبانش را از زیاده گویی نگه دارد



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام علی (ع)

صبر به سوی سختی های زمانه تیر می افکند

و بی تابی از یاری کنندگان  زمانه است



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr



امام باقر (ع)

خوبی دنیا جز در پیوند با برادران و آشنایان نیست



اس ام اس احادیث زیبا مهر 92
sms ahadis ziba mehr
نظرات 1 + ارسال نظر
zahra پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد