جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی sms sigar o doodi

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



نیکوتین سیگارآدم ها را جذب نمی کند

آدم ها به دود سیگار معتاد می شوند

خیره می شوند به دود و غرق در خاطرات

آدم ها معتاد خاطرات می شوند



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند

کاش می توانستم خواب هایم را به تصویر بکشم

روزگار می گذرد

شب ، روز

سیگارهای تلخ تکرار می شوند

 خواب های شیرین ، اما …



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



با کامی تلخ از جویدن هزار بسته ته سیگار

بیا آخرین پک را به عشق بزنیم

دود می شویم همین روزها



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



اینجا زمین است

هیچ چیز عجیب نیست

آدم ها آرزوهایت را مثل سیگار دود می کنند

و به آسمان می فرستند



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



نمی دانم

سیگار می کشم یا حسرت نبودنت را

ریه هایم را پر از دود می کنم یا پر از آه رفتنت

نمی دانم تو را دود می کنم یا خاطراتت را

اصلا چه فرقی می کند ؟

تو رفته ای و من

سیگار و حسرت و آه را با هم می کشم



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



اینکه گاهی سیگار می گیرد در دست

یعنی هنوز هم نشانی از تو در خاطرش هست



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



نه

کاری به کار عشق ندارم

من هیچ چیز و هیچ کس را دیگه در این زمانه دوست ندارم

انگار این روزگار چشم ندارد من و تو را یک روز خوشحال و بی ملال ببیند

زیرا هر چیز و هر کس که دوست تر بداری

حتی اگر یک نخ سیگار یا زهر مار باشد از تو دریغ می کند

پس با همه وجودم خود را زدم به مردن تا روزگار دیگر کاری به کار من نداشته باشد

این شعر را هم نا گفته می گذارم

تا روزگار بویی نبرد که

گفتم که

دیگه کاری به کار عشق ندارم !



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



بعد از رفتن او

من و ته سیگار و پنجره نیمه باز

مانده ام که کدام یک برای سقوط مناسب تریم؟



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



اشتباه می گیری من را با صندلی ، با در ، با دیوار

با عطر ملایم زنی که توی تاکسی کنارت می نشیند

و معلوم نیست تا کدام چهار راه فقط زنی ست که کنارت نشسته

حساب تو از همه ی خیابان ها جداست

و از همه ی بیمارستان ها ، اداره ها  ، بانک ها

حساب تو چیزی نیست که در کرایه ی یک مسیر کوتاه جا شود

تو با همه ی عابران پیاده فرق می کنی

و با همه ی مردها که سیگار می کشند و از راننده تشکر می کنند

این را وقتی کنارت نشسته بودم و برایم از عشق می گفتی ، فهمیدم

اما تو نفهمیدی هر زنی که روسری اش قرمز بود من نیستم!



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi



آن روز بوی سیگار می دادی

و من می دانستم که تو سیگار نمی کشی !



اس ام اس سیگار و دلنوشته دودی
sms sigar o doodi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد