جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ ن پ و د نه د sms panap denade

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



می خواستم به یکی از دوستام زنگ بزنم شمارشو یادم نمی اومد

به گوشی نیگا می کردم شاید یادم بیاد

بعد خواهرم اومده می گه می خوای زنگ بزنی؟

پ نه پ احساسی که بهش دارم یه حسه فوق العادست



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



رفتم در خونه رفیقم

از پشت آیفون می گه تنهایی دادا؟

پ ن پ خونه محاصره ست بهتره مقاومت نکنی


اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم

صف 40 متری نوبتم شده

یارو می گه  پسر جون تو هم نون می خوای ؟

د نه د تا الان قطار بازی می کردیم ما واگن آخرم بودیم



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



مراقب جلسه کارت دانشجوییمو گرفته عکسمو دیده می گه خودتی؟

پ نه پ من بیل گیتسم می خواستم ریا نشه این عکسو زدم



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



از دستشویی شرکت اومدم بیرون

منشیه یه نگاهی می کنه و با پوزخند می گه دستشویی بودین ؟

پ نه پ آفتابه طفلی کاره واجب داشت رفته مرخصی رفتم جاش واستادم



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



دارم تو تختم می خوابم

بابام می گه داری می خوابی؟

پ ن پ  دارم تشکو تست می کنم



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



دو دقیقه دیر رفتم سر کلاس

استادمون رفته تو نقش می گه شما دانشجوی این کلاسید؟

پ نه پ دانشجوی کلاس آواز استاد ایرج مهدیانم

مگه شما استاد مهدیان نیستید؟



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



تو جاده پلیس دیدم دستمو کردم بیرون انگشتمو می چرخونم

رفیقم می گه : داری به ماشینای روبرویی علامت میدی؟

پ نه پ انگشتم تو دماغم بوده داغ کرده دارم خنکش می کنم


اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



میگم آقا خمیر دندون سفید کننده می خوام؟

میگه برا دندونات؟

پ نه پ می خوام کاسه دستشویی رو برق بندازم



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه

میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟

د نه د هنوز به اونجا نرسیدیم فعلا با خواهش و تمنا دارم کارمو پیش می برم



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade



سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله 8 چی میشه؟

میگه تقلب می خوای کلک؟

پ نه پ می خواستم سر حرفو باز کنم …

عشق نمی خوابه …تو رو خواستن نمی خوابه …



اس ام اس پ ن پ و د نه د
sms panap denade
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد