جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه sms sangin koubande

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



آدم ها موجوداتی هستند

که برای نزدیک شدنشان

باید ازشون دوری کرد



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



دور باشی و تپنده

بهتر است از این که

نزدیک باشی و زننده



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



وضعیتی ﺷﺪﻩ ﮐﻪ

ﻫﺮ کی عاشق می شه

 ﭘﺎی ﻟﺮﺯش هم می شینه



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



کنــارت هستند

تا کـــی ؟

تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند

از پیشــت می روند یک روز

کدام روز ؟

وقتی کســی جایت آمد

دوستت دارند

تا چه موقع ؟

تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنند



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



ﻗﺎﻧﻌﻢ

ﺍﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ

ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻮﺩ

ﻗﺮﺑوﻥ ﺩل خودم ﻛﻪ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺭ ﻧﻴﺴﺖ



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



خاکستر سیگارم را به تو ترجیح دادم

چون که او تنها حنجره ام را به آتش کشید و تو وجودم را



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



بعضی آدما میخ دارن

گیر می کنی بهشون

نخ کش می شی به زور باید جدات کنن



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



خیانت برای خائن کار سختی نیست

یه کار سخت تر انجام بده

مثل وفا دار بودن



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande



متاسفم که چرا مزه عشق را از دست تو چشیدم

تا همیشه در شک دروغ بودنش بمـــانم



اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه
sms sangin koubande
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد