جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک شهادت امام جعفر صادق ع shahadate imam jafar sadegh

اس ام اس عاشقانه



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



شهادت امام صادق (ع) مرد آسمانی مدینه

 چشمه جود و سخاوت

کوه حلم و بردباری

 تجسم اخلاص و صبر

و دریای عمیق علوم لدنی

بر پیروان آن حضرت تسلیت باد



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



امشب شب شهادت صادق آل‌پیامبر است

 شبی که خورشید مدینه دانش

چهره فروزانِ اهل بیت و وارثِ علومِ رسالت

 در ظلمتکده دورانِ منصور، به خونِ دل نشست



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



زین ماتمى که چشم ملائک ز خون تر است

گویا عزاى صادق آل پیغمبرست

شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه

 امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



شهادت ششمین شمع روشنگر

و وصی پیغمبر بر شیعیان تسلیت و تعزیت باد



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



 هرزمان رنگ جفا را می دید

کوچه و کرب و بلا را می دید

خانه اش چونکه در آتش می سوخت

خیمه ی آل عبا را می دید

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



بنال ای دل که در نای زمان، فریاد را کشتند

بهین آموز گار مکتب ارشاد را کشتند

اساتید جهان باید به سوگ علم بنشینند

که در دانشگه هستی بزرگ استاد را کشتند



اس ام اس شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



زین ماتمى که چشم ملائک ز خون ترست

 گویا عزاى صادق آل پیغمبرست

یا رب چه روى داده کزین سوگ جانگداز

 خلقى پریش خاطر و دل ها پر آذرست



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



دلم هواى بقیع دارد و غم صادق

 عزا گرفته دل من ز ماتم صادق

دوباره بیرق مشکى به دست دل گیرم

 زنم به ســ ـ‌ـ‌ینه که آمد محرم صادق



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh



شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه

امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد



پیامک شهادت امام جعفر صادق ع
shahadate imam jafar sadegh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد