جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آیا می دانستید علمی sms aya midanestid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



برای جلوگیری از جوانه زدن سیب زمینی کافی است

 درون سبد آن یک سیب قرار دهید



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



OK مخفف کلمات Oll korrect می باشد



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



تا زمانی که که غذا با بزاق دهان مخلوط نشده باشد

مزه اش احساس نمی گردد



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



آیا میدانید زرتشت یعنی ستاره زرین



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



آیا میدانید قطر شاهرگ گردن ۶ میلیمتر میباشد



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



میدانید ناخن انگشت میانی سریعتر از دیگر انگشت ها رشد می کند



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



می دانید نروژ سومین کشور صادر کننده نفت می باشد



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



می دانید با برداشتن تخمدان ها عمر بیمار بطور متوسط ۸ سال کمتر می شود



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



میدانید اسکنر ۴۸ سال پیش اختراع شده است



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid



میدانید ۱۰۰ سال پیش پزشکان آمریکایی می گفتند

زنانی که باهوش هستند باردار نمی شوند



اس ام اس آیا می دانستید علمی
sms aya midanestid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد