جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آیا می دانستید عجیب sms aya midanestid

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



یک ماهی درسال 300 تا 400 هزار تخم می ریزد



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



عامل هر بیماری یا میکروب است یا سوء تغذیه



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



رشد مغز در انسان بیشتر از سایر موجودات است



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



آبـله مرغــان در کودکان خوش عاقبت است

ولی در بالغین با علائم شدید همراه است



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



کلیه راست کمی پایین تر ازکلیه چپ در بدن

قرار گرفته است



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



بیش از 7500 گونه سیب شناسایی شده است

بیشتر سیب‌های آمریکای شمالی و اروپا طعمی شیرین و ملس دارند

 اما سیب‌های ترش طرفداران بسیار اندکی دارند

سیب‌های خیلی شیرین با طعم کم‌ترش در آسیا محبوبیت دارند.



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



حمام شیخ بهایی

حمامی که تنها با یک شمع گرم میشد



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



اسب آبی برخلاف ظاهر آرام وبی خطرش یکی از مهاجم ترین جانوران قاره آفریقا است

 هر سال تعداد انسان هایی که توسط اسب های آبی در آفریقا کشته می شوند

بیش از قربانیان سایر پستانداران وحشی است



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



هیچکس نمی داند چرا صدای اردک ها اکو نمی شود



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid



پشه کش ها پشه را نابود نمی کنند

 بلکه تو را مخفی می کنند!

 آن ها حس پشه ها را از کار می اندازند

 بنابراین پشه ها نمی توانند بفهمند که تو کجایی!



اس ام اس آیا می دانستید عجیب
sms aya midanestid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد