جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار sms sheklakdar karakter

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<

خیال نکن اینا از دوریت مردن

دارن خودشونو برنزه می کنن

هه هه هه هه



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



وقتی دلم برات تنگ می شه...چشامو می بندم و...

()*()
(-.-)
(")(")

فکر می کنم که تو...

()*())¤()
( '.' )'.' )
(")(")')(")

همیشه پیشمی!



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



( '_' )

&--- | ---&

_| |_

بیا بغلم



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



('،')
‏.
‏! !
چیه؟



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



()' "' '()

( ' ; ' ) .,'@,

=(,,)=("')===:',@,'@

t_!_J '@;



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



T I T A N I C
_ll__ .
_,-'::::::::'=._,/t__
'____________/


با تمام مسافراش فدات



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



..(((((( ))))))
(((( @) (@ ))))
((((; <._.> ))))
(((((( ,___, ))))))

خوش به حالت موبایلت آینه داره !



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



...== ==
....(.) (.)
....'(oo)'
(-------)

اینم آخرین عکسی که ازت گرفتم

گیر داده بودی عکسمو بفرست



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



\/\/
(='o'=)
_._- .
(")(")
من پیشی ملوسم

 اومدم تورو ببوسم!



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter



><(((:> * ><(((:> * ><(((:>* ><(((:> *

ماهی برات فرستادم تا بخوری

 و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره



اس ام اس های شکلک دار و کاراکتر دار
sms sheklakdar karakter
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد