جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های شکلکی sms sheklaki

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



(', ')
<( )>
J L
120kg
(', ')
<( )>
J L
60kg
(',')
<) (>
JL
30 kg
نگاه کن از دوریت چی شدم



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



*.*;'.*"*,*.L*;'.

*,*.* " O *"*,*.*;

*"*,*.*;'*"*,V*.*;'

*,*.*E;'.*"**"*

ببین برات LOVE ترکوندم



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



آهای

__0\

|

JL

می دونی چقدر دوست دارم

O

<>

JL

اینقد

________O________

|

JL



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



^^
oO
@
.(-).

مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



() ()
( Ö )
(( ))
موش

,,,,_
o(. .)o
;(--);
میمون


<)."".(>
(oo)

خوک

و حتی

><((((;>
ماهی

دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



O

/\

JL

روتو اونور کن مگه نمیبینی لباس تنم نیست



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



\|/\|/

\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki



0 0

ـــــ[]ــ!=[]

_\\ @@ /\

فلجتیم رفیق



اس ام اس های شکلکی
sms sheklaki
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد