جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس متن های پشت ماشینی sms posht mashini

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



من از عقرب نمی ترسم

 ولی از سوسک می ترسم

من از دشمن نمی ترسم

 ولی از دوست می ترسم



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن

هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن!



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



شد شد

 نشد نشد

ب...



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



بمیرد آنکه غربت را بنا کرد

مرا از تو ترا از من جدا کرد



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



برگ از درخت خسته می شه

 پاییز فقط یه بهانه است



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند

من بیچاره دنبال مرد می گردم



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



دنبالم نیا آواره می شی



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



رفاقت قصه تلخی است

 که از نامش گریزانم



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



روی قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد گفتم بی سوادم!



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini



غصه نخور

تو هم خوبی!



اس ام اس متن های پشت ماشینی
sms posht mashini
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد