جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جملات پشت خاوری sms posht khavari

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



در قمار زندگی عاقبت ما باختیم

 بس که تکخال محبت بر زمین انداختیم



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



گر پادشاه عالمی

 بازهم گدای مادری



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



نه عشق

 نه خورشید

 زیرا هر دو غروب می کنند



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



از عشق تو لیلی

 رفتم زیر تریلی



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



غصه نخور جوجه خاور

 بزرگ می شی بنز تک می شی



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



عاشق بی انتظار مادر



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



علم بهتر است یا ثروت؟

 هیچکدام فقط ذره ای معرفت



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



دا  کر سی چنت بی

 یعنی مادر پسر برای چی خواستی؟



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



به گنده تر و خرتر از خودت احترام بگذار



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari



به مد پوشان بگویید آخرین مد کفن است



اس ام اس جملات پشت خاوری
sms posht khavari
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد