جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک sms arezuo ehsasi romantik

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم

 همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب

اوحدی مراغه‌ای



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



ز بس زخم زبان خوردم

 دهان از گفتگو بستم

 در دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم

ابوالحسن ورزی



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



چنان بدیدن روی تو آرزومندم

 که گر بدادن جان ممکن است خرسندم

افسر شیرازی



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



همه آرزوی دل را به تبسمی برآور

 همه رنجهای جان را به کرشمه‌ای دوا کن

دکتر صورتگر



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را

 ولی من باز پنهانی

 ترا هم آرزو کردم

شهریار



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



مرا هرگز نباشد خواب و دارم آرزو گاهی

 که‌ خواب ‌آید به چشمم بلکه جانانم به خواب‌ آید

شیدای کردستانی



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



داری هوس که غیر برای تو جان دهد

 آه این چه آرزو است مگر مرده‌ایم ما

عالمی



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



شبی در عالم مستی همین قدر آرزو دارم

 که مست از جای برخیزی و بنشینی به دامانم

فروغی بسطامی



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



فریب دورنماهای آرزو خوردم

 ره سراب گرفتم ز تشنگی مردم

دکتر صدارت



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik



به ماه روی تو این آرزو که من دارم

 هزار سال اگر بینمت هنوز کم است

بابافغانی شیرازی



اس ام اس آرزو احساسی و رمانتیک
sms arezuo ehsasi romantik
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد