جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آرزوی عاشقانه sms arezuye asheqane

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



بزرگترین آرزوی من

 کوچک ترین نگاه توست

بزرگترین غم من

آخرین نگاه توست



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



درون سینه ام صد آرزو مرد

گل صد آرزو نشکفته پژمرد

دلم بی روی او دریای درد است

همین دریا مرا در خود فرو برد



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



تو را آرزو نخواهم کرد  هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

 با دل خود ، نه با آرزوی من



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



دو دست گرم تو شفای مرگ من است

لبان مست تو شکوه قلب من است

کجا روم و به که گویم که یک لحظه

خنده تو تمام آرزوی من است



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی

 یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



صفایى بود دیشب با خیالت خلوت من را

ولى من باز پنهانى تو را آرزو کردم



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



هیج وقت آرزو نکن دنیا مال تو باشه

آرزو کن کسی که دنیای توست

مال کسی نباشه



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی

 وقتی غرق خوشبختی هستی



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



آرزوی قشنگی ست

 داشتن ردپای تو کنار ردپای من

بر دشت سپید پوشیده شده از برف

هنوز اما نه برف آمده و نه تو



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane



می گن شبا

 فرشته ها از آرزوی آدما

 قصه می گن واسه خدا

خدا کنه همین حالا

رویای تو گفته بشه پیش خدا



اس ام اس آرزوی عاشقانه
sms arezuye asheqane
نظرات 1 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ق.ظ

وب تون زیباست از نوشته هاتون هم خوشم اومد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد